onsdag 8 december 2010

Utlottning

Foto: Lotten

Nu tänkte jag ha en liten utlottning här i bloggshoppen för att fira nyöppningen. Vinsten ser ni här ovan - en äpplebörs till småsaker, växelpengar eller tamponger. Reglerna är standardregler i bloggutlottningar:

1 lott - 1 kommentar
2 lotter - kommentar plus lägg dig som följare
3 lotter - kommentar, följare och låna bilden och länka på din blogg

Du får delta vart än i världen du bor. Jag drar en vinnare onsdag den 8 December klockan 12.00. Lycka till!

Utlottningen avslutad. Vinnaren blev Sara med bloggen Gult inte fult Grattis! Maila mig din adress så skickar jag börsen så fort jag kan!

33 kommentarer:

  1. Men hur ska jag kunna låta bli! Jag tar en lott! Men länkar till din tävling från min blogg... Jag har inte riktigt förstått det här med följare, haha!
    Nu väntar jag på turen...

    SvaraRadera
  2. Åh vad fin! Självklart vill jag vara med på 3 lotter.

    /Mia :)

    SvaraRadera
  3. Den skulle jag bli mycket glad för att vinna! 3 lotter till mig tack, har länkat i bloggens högerspalt.

    SvaraRadera
  4. Åh, så fin!! Skulle vara en fantastisk julklapp till mig själv :)

    SvaraRadera
  5. Jag vill självklart vara med och tävla! Följare är jag ju redan och här är kommentaren. Lägger en länk från min blogg också på en gång. Så 3 vinstchanser till mig! :-)

    SvaraRadera
  6. Så fine ting du har i butikken din! 2 lodd på meg, takk :)

    Marit

    SvaraRadera
  7. Klart jag vill vara med! Tar två lotter till att börja med, kanske länkar jag en annan dag men just nu ska jag gå slappa i soffan. :) Hoppas på lite födelsedagstur! (jg fyller år den 7:e) hihi

    SvaraRadera
  8. Sikken sød pung. Jeg deltager med 2 lodder, og glæder mig til julen på din blog.

    SvaraRadera
  9. Jag tävlar jättegärna! 3 lotter till mig, tack! Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  10. 2 lodder til mig og så håber jeg denne fine ting skal til Danmark

    SvaraRadera
  11. Jag vill vara med :) Två lotter tack! Jag är följare samt kommenterar nu ;)

    SvaraRadera
  12. Hejhej! Jag har nu kommenterat, lagt till mig som följare och lånat bilden å länkat hit från min blogg! :D Håller tummarna nu, hihi...

    SvaraRadera
  13. Jag vill gärna testa turen och vara med!

    SvaraRadera
  14. Malin A från Finland är med via mail.

    SvaraRadera
  15. Jag är med på 2 lotter; kommentar och följare!

    SvaraRadera
  16. en lott till mig! hur fin som helst....

    SvaraRadera
  17. Åh så glad jag skulle bli av att vinna denna fina!! Är med på två lopper... kommentar o följare. Tjing!

    SvaraRadera
  18. Klat jag vill ha denna underbara!!! Har lagt mig som följare också ***

    Kramar Lycke

    SvaraRadera
  19. Så söt den var :o)
    Är gärna med på utlottningen - en lott till mig.

    SvaraRadera
  20. Så mycket fint du har här i din lilla shop!
    Jag vill gärna ha en lott.

    SvaraRadera
  21. Jeg vil være med!
    3 lodd til meg!!

    :klemmer:

    SvaraRadera
  22. Ja, er helt klart med, 2 lodd til meg:)

    God helg!!

    SvaraRadera
  23. Den fine pung kunne jeg da godt tænke mig i decembergave, så 2 lodder til mig...

    SvaraRadera
  24. Ihh hvor er den fin :)

    Jeg vil meget gerne deltage med 3 lodder lige her inden slut.

    SvaraRadera
  25. Hej, jag deltar sådär i sista stund med en röst. Börsen är jättesöt!

    SvaraRadera
  26. Ja, jeg vil være med. Tenk at jeg har oversett at du hadde lotteri, jeg som leser alle oppdateringene dine! To lodd til meg, jeg er følger hos deg.
    :-))

    SvaraRadera
  27. vill gärna vara med! får nöja mig med en lott (följer dig gör jag ändå, men jag använder inte det där "följverktyget" :)

    /Ylva

    SvaraRadera
  28. Oj oj oj... 50minuts late to come here.. kram Mimi

    SvaraRadera